Wednesday, May 11, 2011

SARAPAN PAGI

Suami kata malas nak makan roti untuk pagi ini, tapi teringin nak makan meehoon goreng pula.  Walaupun rasa malas, goreng juga la.

Nasib baik ada juga daging, sawi dan sedikit lobak merah.  Hentam masuk saja semuanya.  Tapi kira boleh tahan juga rasanya.  Lihatlah rupanya di bawah ni.

Sarapan Pagi Ini

Suami pun tak cerewet sangat makan.   Walaupun saya potong daging tu besar dan rasanya agak liat sedikit, selamba jer dia makan.

7 comments:

MIZA said...

Salam.
Alamak! Dah lagi lapar ni!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Air tangan isteri kata orang! :)

KERI said...

Salam Nori.
Untung suami punya isteri seperti anda.

ROHA said...

Salam kak Nori.
Apapun boleh la! Janji kenyang!

KAKIAH said...

Salam Nori.
Bihun pun bihun la! hehe.

ASAN said...

Salam Nori.
Sorry la lewat ziarah kembali.
Ada bihun ya? :)

Firdii said...

Boleh la! Hehe.