Monday, February 28, 2011

JOM PI TENGOK F1

Nampaknya ada yang tak berapa kena dengan penglibatan Malaysia di dalam F1.  Katanya respon sudah jauh merosot kebelakangan ini.  Tentulah ada sebab-sebab tertentu.

Antara sebab utama mungkinlah kerana promosinya kurang menarik sementara persaingan pula semakin sengit.  Sekurang-kurangnya sekarang Singapura pun sudah ada F1 dan nampaknya daya tarikan mereka sungguh kuat.

Apapun, sementara pihak pengurusan sedang menawarkan harga paling rendah sebanyak RM 60, jom kita ramai-ramai pergi tengok.  Kata orang, elok juga merasa suasana perlumbaan F1 yang sungguh menarik itu.

Mungkin juga kita kena duduk dekat atas rumput saja.  Tapi kita pergi buat ala-ala berkelah la.  Kalau ramai-ramai tentu seronok juga kan?

8 comments:

BID said...

Asmkm.
Pun masih mahal! tambang, minyak semua lagi dah jadi berapa!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hmmm, kalau nak p sambil beriadah bersama keluarga boleh juga ... tapi tetap kira satu kepala satu tiket!
Moralnya tentang projek ini:
Kita tidak boleh ikut2an dengan apa dunia luar sana buat ... tiada apa yang Islamiknya & tidak juga menguntungkan rakyat!

Nori said...

Salam Bid.
Dah ziarah kemabli.

Salam Datin.
Selalu beratus & ribu ringgit .. ni promosi murah .. kalau last elok juga gunakan peluang. Pegi ikut seniority umur la! Hehe.
Saya dah balas ziarah & tinggal komen di blog Datin.

Sanna said...

Salam Nori.
Aduh! Mahal lagi juga!

ROHA said...

Salam Nori.
Lebih baik nonton di rumah saja! Selesa lagi!
Kalau pergi, harga macam tu mesti duduk kat atas padang la .. hujan panas masaalah!

KERI said...

Salam Nori.
Malas la pergi!
Lebih selesa nonton di rumah!

RAM said...

Salam Nori.
Tak minat sangat la!

Nori said...

Salam Sanna, Roha, Keri & Ram.
Terima kasih semua.
Saya sudah ziarah kembali.